dijous, 8 de setembre del 2011

Carta d'un usuari agraït

Assumpte: Manifestar la satisfacció per un servei del barri: MILLOR QUE NOU!.

Amics,

Em complau posar-vos en coneixement la meva satisfacció per la professionalitat i atenció rebuda en el servei d'auto-reparació REPARAT MILLOR QUE NOU!, situat als baixos del carrer Sepúlveda 45-47.

La setmana passada vaig anar, acompanyat del meu nét Marc, a reparar un electrodomèstic avariat, que donàvem per inservible, i que en poques hores gràcies a les instruccions, col•laboració i serveis del taller, vàrem poder reparar. A mes el meu nét de 13 anys va aprendre les tècniques i possibilitats per fer un mateix el reciclatge d'equips avariats, tot i adquirint hàbits, el que és d'agrair.

Aquest fet el vull posar en coneixement de l'Associació de Veïns, per si pot contribuir a la divulgació d'aquest servei que, tant pels professionals com per les instal•lacions i equips, pot ser de gran utilitat per al barri.

Rebeu, com sempre, una cordial salutació
Manuel Pla